One Man

Marketing Army

Zapraszam do przeczytania mojej historii z marketingiem od samego początku do dziś, a wcześniej zobacz co mogę dla Ciebie zrobić.

W czym się specjalizuję 👇

1. Produkcja materiałów wizualnych
i multimedialnych

• Tworzę wysokiej jakości filmy do internetu, spełniające najwyższe standardy produkcji.

• Wykonuję profesjonalne zdjęcia, które przyciągają uwagę i budują markę.

• Projektuję grafiki i obsługuję Canvę, tworząc estetyczne i skuteczne materiały wizualne.

• Realizuję różnorodne materiały reklamowe, dostosowane do potrzeb klienta.

• Organizuję i zarządzam sesjami zdjęciowymi oraz dniami nagraniowymi.

• Działam szybko, realizując filmy
w krótkich terminach
.

2. Planowanie
i strategia marketingowa

• Opracowuję efektywne strategie marketingowe, które zwiększają widoczność i sprzedaż.

• Planuję kalendarz publikacji w mediach społecznościowych, zapewniając spójność i regularność komunikacji.

• Piszę angażujące i skuteczne teksty.

• Tworzę i wdrażam platformy szkoleniowe z filmami edukacyjnymi.

• Zarządzam zespołami projektowymi, zapewniając płynną realizację projektów.

Współpracuję z influencerami, aby skutecznie promować produkty i usługi.

Przeprowadzam szkolenia na różne tematy, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem.

3. Zarządzanie techniczne
i reklama

Projektuję i zarządzam stronami internetowymi, optymalizując je pod kątem użyteczności i SEO.

• Tworzę skuteczne kampanie reklamowe w internecie, wykorzystując różne systemy reklamowe.

• Jestem samodzielnym specjalistą, gotowym do podjęcia się kompleksowych projektów od A do Z.

• Elastycznie dostosowuję się do wymagań klienta, jednocześnie broniąc najlepszych rozwiązań dla projektu.

A jak to się zaczęło?

A liceum, no bo gdzie indziej…

Szkołę podstawową i gimnazjum kończyłem w małej wsi pod Dębicą (woj. Podkarpackie) wtedy jedyne media z którymi miałem do czynienia to kanały w telewizji satelitarnej, a pod koniec gimnazjum pierwsze media społecznościowe: Nasza Klasa i Gadu Gadu, a jakoś na wakacjach przed liceum: Facebook.

I właśnie od Facebooka zaczęła się moja przygoda z marketingiem wydarzeń. Idąc do nowej szkoły, nie znając ludzi postanowiłem zorganizować imprezę integracyjną dla mojego rocznika. (optymalizacja od samego początku – poznać dużo ludzi w krótkim czasie) A jak wypromować takie wydarzenie? No oczywiście Facebook i masowe zapraszanie wszystkich znajomych + zezwolenie na to żeby znajomi zapraszali swoich znajomych. Impreza okazała się sukcesem i nawet zarobiłem na niej swoje pierwsze „większe” pieniądze!

Ta impreza nadała początek takiej małej organizacji, którą z kumplem z licealnej ławki nazwaliśmy: EventMakers. I tak razem zaczęliśmy organizować komercyjne imprezy, najpierw w remizach, a później w większych imprezowniach czy domach kultury w okolicy. Wszystko promowaliśmy przez media społecznościowe i niewielki nakład plakatów w szkołach. Co ciekawe ja od tamtej pory jestem w marketingu, a mój kumpel z ławki wciąż zajmuje się organizacją eventów. Przeczytaj więcej o EM: tutaj.

Po szkole średniej wybrałem studia w Krakowie, na nie do końca marketingowym kierunku, bo Zarządzanie ale i pracę licencjacką i magisterską napisałem na tematy które mnie interesują (czyt. Marketing). Licencjat pisałem o Marketingu w Formule 1, a magisterkę o wykorzystaniu mediów społecznościowych do zarządzania organizacją usługową. W trakcie studiów działałem w organizacji studenckiej w której z pomocą mediów społecznościowych promowałem organizowane wydarzenia czy juwenalia.

Na studiach wpadłem na pomysł aplikacji mobilnej do zamawiania sprzątania domu, mieszkania czy biura. Udało mi się znaleźć wspólnika, który zajął się całym technicznym aspektem tego startupu, a ja miałem się skupić na samej usłudze i na marketingu. Wtedy stałem się całym działem marketingowym: pracowałem nad strategią, produkcją contentu i zarządzałem mediami społecznościowymi czy tworzyłem stronę internetową. Więcej o moim doświadczeniu w Cleaners.Cloud przeczytasz: tutaj.

Równolegle z pracą nad Cleaners.Cloud rozpocząłem współpracę z moim wspólnikiem przy jego projekcie producenta i sklepu rowerowego. Tutaj najwięcej czasu poświęciłem na tworzenie filmów sprzedażowych i instruktażowych, które dalej można oglądać na stronie sklepu. Cały artykuł o pracy na rzecz 4-bike.pl możesz zobaczyć: tutaj.

W tym czasie rozpocząłem też współpracę z Fundacją Kraków Miastem Startupów, która poznałem podczas akceleracji mojego startupu. Fundacja pomogła mi w rozwoju mojego startupu, a ja pomogłem w zarządzaniu marketingiem KMS. Największym moim sukcesem z współpracy było stworzenie i prowadzenie serii krótkich wywiadów z Founderami startupów o wdzięcznej nazwie: Startup w 60 sekund. Wywiady są do obejrzenia na TikToku Fundacji: link do TikToka KMS (te filmy w których ja występuję). Więcej o współpracy z KMS przeczytasz: tutaj.

Mniej więcej w tym okresie zmieniłem główne PKD mojej działalności gospodarczej na: 73.11.Z – Działalność agencji reklamowych i coraz mocniej skupiałem się na marketingowej freelanserce. Od tej pory inwestuję w swoje umiejętności i sprzęt bo chcę oferować najlepsze usługi marketingowe.

Nie opisuję tutaj moich wszystkich współprac tylko te, które miały bezpośredni wpływ na to gdzie jestem teraz i czym się zajmuję. O wszystkich moich świetnych klientach możesz przeczytać na moim blogu, gdzie są pełne opisy współprac czy case study różnych spotkanych przypadków.

W czym mogę Ci pomóc?

Wybierz ofertę,

która Cię interesuje:

Poprowadzę Twoje media społecznościowe, razem ustalimy strategię i harmonogram publikacji.

Pełen outsourcing Twojego działu marketingu, Ty skup się na Twoim produkcie lub usłudze.

Filmy i zdjęcia

Zrobię dla Ciebie profesjonalne materiały do internetu. Nagram film i zrobię zdjęcia o Twoim produkcie czy usłudze.